Thursday, May 24, 2007

Ring Ring!

Telefonen ringer, og mamma nekter å ta telefonen.
"Det er sikkert sånn telefonselger, det er jo sjult nummer"...

Jaja tenker jeg og tar telefonen.
"Halo det er Helene"
"Hei, dette er Magne Fredriksen, og jeg ringer fra nexcentel"
"Ååå heiii:(", sier jeg i skuffet da jeg skjønner at det var en telefonselger.
"Vi ringer for å høre om d.."
"DU, jeg har ikke lyst til å kjøpe noe og jeg har ikke lyst til å bli solgt......
så, ha en fin dag, hadebra"

..................

8 Comments:

Blogger Maria said...

Godt du unngikk å bli solgt! Hadde blitt kjempelei meg hvis NextGentel hadde kjøpt deg, og vi aldri så (eller hørte) snurten (hva er egentlig en snurt?) av deg igjen.

11:16 PM  
Blogger Anders said...

Stolt av deg Helene!

12:31 AM  
Blogger K. said...

JA, Helene, det passer helt UTMERKET at du kommer og leser med oss på torsdag, hehe:D Hurra:) Hvor skal du på visning henne? Vi kan jo være med som moralsk støtte hvis du vil;) hehe..

10:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

For det første maria: Takk for at du vet hvordan man staver NextGentel:)

Anders: Takk skal du ha! Stolt av deg å...

Kaja: Jeg sender deg en mail på Innboks:):)hohoho

12:42 AM  
Blogger Hege Frem said...

Haha, du er søt da!

6:16 PM  
Blogger Maria said...

Tenkte ikke over skrivemåten din :)

12:40 AM  
Blogger Martin said...

Yes, men da blir i hvert fall ikke søss utsatt for trafficing:)Helene i red light district "JEG ER IKKE TIL SALGS"

7:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work.

10:58 AM  

Post a Comment

<< Home