Sunday, May 13, 2007

Gran Prix!

Årets Gran Prix er over, og den brillefine damen fra Serbia gikk av med seieren, med en sang med navn "Molitva". Denne sangen er nå fått beskyldningen av å være plagiat. Noe ikke jeg kan forstå, siden alle sangene høes jo alltid så og si ganske like ut, så å utpeke en sang synes nå jeg er å gå en strek for langt. Jeg vil vell si at den største forskjellen på innslaga er vell hvem av de østeuropeiske damene som klarer å flashe mest mulig lår i løpet av et refreng...

Untatt denne mannen...
Hvis det hadde vært noe rettferdighet i denne verden hadde Ukraina kommet til topps, og vi hadde unngått beskyldninger om at vinneren drev med plagiat...



Det er dette jeg kaller sjarm, selvsikkerhet og egenart...

6 Comments:

Blogger Maria said...

Ukraina i våre hjerter! De var fantastiske! Ihvertfall litt underholdende :)

12:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

Egenlig liker jeg han bak til venstre best... Han ser ut som en man i sin beste alder...!!!!

2:34 PM  
Blogger Anna Josefin said...

å gå en strek for langt!!! heheh!

11:12 PM  
Blogger Vegard said...

hehe. Veldig bra!

Siben siben, eins zwei!

Tragisk sang som vant!

9:39 PM  
Blogger Vegard said...

Noen ganger blir jeg litt lei meg! F.eks. når jeg går inn på denne bloggen og det ikke er NOEN oppdateringer! Skuff!

12:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

vraaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeel

ler alltid av dine blogginnlegg


kosepaahkropp!

3:29 PM  

Post a Comment

<< Home