Monday, April 30, 2007

Hurra for våren!

Hvem er det som kommer her?

1: Dolly Parton
2: Mr. Jay (fra amerikanske "Top Model")
2: Gullars

Nei, det er David Beckham med ny sveis. Nybleika hår, som en hyllest til at våren har kommet......


Her er min hyllest til at våren har kommet. En sang jeg og Ingrid Sigmond skrev selv og fremførte på "barnas konsert" da jeg var 9-10 år:

Vers: Vi vil ha sommer og sol, sommer og sol.
Så vi kan bade på stranda,
og kose oss i sanda,
og ha det gøy,
og spise masse sukkertøy.

Ref: Vi vil ha sol, ekte sol.
Kan ikke regnet forsvinne.
Vi vil ha sol, ekte sol.
Nå må jo regnet forsvinne.

Vers: Jeg våknet en morgen, det pøste ned,
og som jeg lengtet til sola.
Og alt var så vått, og nei og nei, og huffameg.
Nå kommer det en uke med regn.

Ref: Vi vil ha sol, ekte sol.
Kan ikke regnet forvinne.
Vi vil ha sol, ekte sol.
Nå må jo regnet forvinne,
nå må jo regnet forvinne.

FORSVINNE!

1 Comments:

Blogger Vegard said...

Hehehehehe!

Takk for nå! Så snakkes vi til sommer og sol!

8:47 PM  

Post a Comment

<< Home