Tuesday, April 10, 2007

God påske!










Takk og farvell!

2 Comments:

Blogger Vegard said...

En påske var her på ny!
I den herlige grimstad by!
Jeg gledet meg så mye masse,
til deg å se min sussebasse!

Og gleden ble så altfor stor!
da vi satt på bryggas bord!
Vi snakket sammen godt å lenge,
Mye mer vi snart vil trenge!

En film ble bra! Det må jeg si!
I Holvik-castle der satt vi!
Vi spiste chips og koste oss!
Og munnen din gikk som en foss!

Jeg traff deg og på byen ute
og drømte om deg på min pute
Og traff deg ute en gang til
Du var så full og fin og vill!

På galleri vi levde livet!
vi danset til våre lår ble stive!
Min påske var så helt perfekt!
For meg er du blitt nå min slekt!

GLAD I DEG SNUPPA!

11:35 PM  
Blogger Anna Josefin said...

La oss tjene vår moderjord! lol! :D

12:50 PM  

Post a Comment

<< Home