Thursday, May 03, 2007

Oslo- for fulle mugger!














Vi er vanlige mennsker, som koser oss med grilling i Frognerparlen.

Vi er vanlige mennsker, men prøver å overbesvise om at vi er kule og morsomme personer som griller i frognerparken.

Vi er skeptiske til at Franz skal tenne på grillen...

Vi er bare sure, fordi Franz svidde pølsene våre...

Vi har akkurat blitt tatt av politiet...

Vegard har akkurat fått vite at han er impotent...





Turens sang: "My heart goes BOOM"
Turens goter: Helene
Turens sykkelmann: Arne
Turens park: Frognerparken
Turens konsert: Ho med trekkspillet i Slottsparken
Turens svartebørs: Vegard

Takk og farvell. Det var helt mega-mega...

4 Comments:

Blogger Vegard said...

Og det var helt Mega-Mega å ha deg her!

Du er hjertlig velkommen tilbake ved en senere annledning! (saklig)

12:50 AM  
Blogger Helene said...

Du er så saklig! HEheehe
savner deg...

1:19 AM  
Blogger Maria said...

Nå da jeg sitter her på kjøkkenet i Bråten, soss som jeg er (...), og ler høyt av situasjonsbildene deres, så gleder jeg meg allerede det neste gang jeg ser deg! Mvh www.saklige-kommentarer.com

1:36 AM  
Blogger Helene said...

Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg få komme igjen:) Saklig-kommentar er det INN! hoho

8:26 PM  

Post a Comment

<< Home