Sunday, March 18, 2007

Tikken!...

1. Da jeg var yngre (nevner ikke alder...) så jeg på "under samme tak"(full house) hver enenste dag. Jeg har sett ALLE eosiodene minst 5-6 ganger, og bryllupet mellom Jesse og Becky tok jeg opp på video og så det om og om og om igjen. Da "Under samme tak" ble tatt av sendesjemaet begynte jeg å grine og sendte inn klage-mail til TVnorge. Jeg lagde nye "fake-hotmailer" slik at jeg kunne sende enda flere klage-mailer fra "forskjellige folk"...

2. Da jeg gikk i 6 klasse var jeg Spice-Girls-frelst. Jeg var på konsert med dem i oslo-spektrum, og rommet mitt var fylt av plakater, klistremerker, t-sjorter og kalendere... Da jeg spurte mine foreldre om jeg kunne få platåsko så sa de plent NEI. Jg ble skikkelug sur, så jeg gikk ned i kjelleren til pappa, tok frem planker, spikere og noen gamle, slitte joggesko og SNEKRET meg noen egne...Du kan tenke deg selv hvordan de så ut. LEKKERT! (tror det er en de som har hørt den før...)

3. Jeg begynte å grine da David Beckham byttet klubb og gikk fra Manchester United til Real-Madrid...

4. Jeg har en liten forkjærlighet for Alexander Denestad With...

5. Jeg hater når folk ser på øyenbryna mine...

Jeg tikker videre til Hege Fremmerlid...og min kjære bror Martin!

(Jeghar lært mye av dette. Jeg griner ofte og har lite spennede å fortelle om livet mitt...HAHAHAHA)

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Genial blogg! :D
Din blogg er faktisk den eneste jeg gidder å lese på!!
Keep up the good work!

12:28 AM  
Blogger Anders said...

Hahahaha! TVNorge-klaginga er omtrent det beste jeg har hørt! :D

9:19 AM  
Blogger Anna Josefin said...

ej kan meddele at ej he opptredd som Posh-Spice, he alle Spice Girls videoa som fins, hadde omslagsskjørt (!) med Spice Girls motiv, penalhus, lommebok o.s.v.
Vi e kulast :)

12:53 PM  
Blogger Helene said...

hehehehe...regner med du lærer masse av å lese denne bloggen også Inger:P

Vi er seff kulest på hele jord Anna. Jeg var også Posh så da blir vi jo enda tøffere enn toget:)...

Takk Anders:)

6:27 PM  
Blogger Vegard said...

Elsker det faktum at du oppretta flere falske e-postadresser, så at det skulle virke som om flere sendte inn klagebrev! Hehe!

Du er helt seriøst den beste! Best blogg, best i alt!

10:42 PM  
Blogger Vegard said...

This comment has been removed by the author.

10:47 PM  
Blogger Maria said...

ROFL bigtime! Gleder meg til å se deg igjen min lille honningmelonbit!

4:03 PM  
Blogger Arne said...

fet!

arne_edvardsen@hotmail.com
jarle_skipsbom@hotmail.com
galnebein86@hotmail.com
cecilie_jarlstein@hotmail.com
günther_666@hotmail.com
trygve@hotmail.com

6:58 PM  
Blogger Ingunn said...

L O L !

du er best paa blogg

12:35 PM  

Post a Comment

<< Home