Monday, March 26, 2007

Finding Nemo!

9 Comments:

Blogger Arne said...

fiin!

10:13 PM  
Blogger K. said...

hohohoiiii!

11:03 PM  
Blogger Vegard said...

STOP FOLLOWING ME!

Just keep swiming, just keep swiming!

11:25 PM  
Blogger Maria said...

Næh Helene, er det du som spiller Dory i Nemo? :O

11:46 PM  
Blogger Anders said...

Look. I speak whale: WWWWWWWWWWWHHHHHHHAAAAAAATS GOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIINNNNNNNNGGG OOOOOOOOOOOOOOOONNNN???????

(Jeg mima med munnen når jeg skrev dette. lol)

2:19 AM  
Blogger Ingunn said...

anders mima ikke, han skreik... satt sikkrt paa UIB og skreik. paa lesesalen. ser det for meg saa vaer saa snill si det er sant ANDERS KVELLESTAD!

12:36 PM  
Blogger Helene said...

Jeg er enig med Ingunn Anders. Tror ikke du har klart å holde munnen lukket... Du er som en manet!

Uansett, jeg må gå...

Dory skal spise fiskepiner:)

6:12 PM  
Blogger Anders said...

INGUNN EKERN, jeg må dessverre avkrefte alle dine drømmer om meg som lager hval-lyder på lesesalen. Jeg satt hjemme. (Du vet, den rosa hybelen som "alle" unntatt du har besøkt!!!)

Men jeg skal gi deg rett i én ting:
Jeg lagde lyder... :]

12:53 AM  
Blogger Vegard said...

Klar for Oppdatering fra dagen Helene! Bryggemorro!

1:02 AM  

Post a Comment

<< Home