Tuesday, March 20, 2007

Takk skal du ha:)

11 Comments:

Blogger Vegard said...

Jeg sier: TAKK SKAL DU HA!!!
Jeg har hatt det så bra!
Det er så fint å leve!
Sammen med deg kjære!

ÅÅåååå! Det er så fint bilde du har lagt ut!

4:05 PM  
Blogger Vegard said...

Men jeg lurer på en liten ting: Hvor er det bilde tatt fra?

4:06 PM  
Blogger Helene said...

Heheheh.. det er HOS Karoline i sommer! Jeg fikk det av henne... Synes det var så fælt at jeg bare måtte legge det utt..

HAHAHAHA

10:29 PM  
Blogger Helene said...

...ÅÅÅ DET VAR KJÆRLIGHET!
(sommeren var på hell, vi vi er sammen likevell:)

10:30 PM  
Blogger Maria said...

dåbbeltveteeff?!1

10:49 AM  
Blogger Anna Josefin said...

kul du e da, maria.

1:00 PM  
Blogger Vegard said...

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehe!

Oh Jess! Den heftige bra festen! Hvor jeg ble så SYYYKT overraska over å se deg! MEn SYYYYKT glad! hehe. (ikke det at Knut Sigurd var dårlig selskap, men det var litt pinlig å være med til en grillfest som helt fremmed... Med han...)

satser på at det blir flere sånne grillfester i sommer ja!!! Jaaahh! Skal vi arrangere!? Oppe hos oss! Jeg er alene hjemme i toogenhalv uke! I juli! Jaaa! hehe

9:35 PM  
Blogger Maria said...

Skipper'n og Trampe.

11:48 PM  
Blogger Anders said...

Helene, du minner om en litt usikker kanin...

3:30 AM  
Blogger Helene said...

Helene-harefrøken det er meg:=)

Jeg husker den festen som en plomme i egget... for ALT ble sååå bra da du kom:)... HEHEHEH...hadde tenk på deg hele den dagen, og så plutselig var du der, på det minst ventende stedet! Jeg husker mitt hjerte hoppet 5 hakk....(HOPP HOPP HOPP HOPP HOPP)

Vi skal så være sosiale og lage stor grillfest i sommer...Alle vil komme og det ender med at vi lage gjesteliste og ha livvakter! En mann på 53 frir til meg, og du drar avgårde til Las Vegas med Brad Pitt som akkurat har blitt offentlig homofil... GLEDER MEG!

7:26 PM  
Blogger Vegard said...

ÅÅåååå! Vet du hva! Jeg gleder meg til Grimstad! Til deg! Til grill og digg liv! Til å "Treffes tilfeldig på festen til Karoline!"

Vi skal skape LIV i Grimstad vettu! Våres navn skal være på alles lepper! Lokalkjendis på høyde med "Reidun på knibeheia"! Til slutt vil Helene og Vegard få to statuer ved siden av syklene til Hushovd og Dag Otto! Og livet vil være komplett!

12:42 AM  

Post a Comment

<< Home