Tuesday, February 27, 2007

Familieidyll på Ljosland!

Vinterferien hadde kommet, og da var det bare å pakke bilen og kjøre oppover fjellheimen.
Familien koste seg selvfølgelig med skiturer, appelsin, peiskos, kvikklunsj, snøfugg i annsiktet, våte skibukser, snø i nakken, brettspill, hekling, Geni, ullsokker, røde, hvite og blåe klær, grillpølser, solo, norske flagg og andre fjellheimliknende norske tradiskjoner.............................




.......................


VINTERFERIETIPS

(Vandremelding på Sørlandet i disse snøfulle dager)

Vinterferietips: Pakketur fra Grimstad til Kr.Sand, bomstasjon kr 25, gratis overnatting på E18 mellom sørlandsparken og Lillesand, røde-kors sørger for frokost og bensin. Er vi extra heldig får vi tur med scooteren og omvisning på en skole i nærheten.. hiv deg med da vel...


(For de som ikke leser avisene, så var det full stopp i snøkaoset mellom Grimstad og Kristiansand i begynnelsen av helga, og venting i opp i mot 20 timer. Når det først faller snø her nede i Sør så blir det "ACTION" for å si det på den anti-sol-og-sommerlige-måten)



7 Comments:

Blogger Vegard said...

Hvor bestiller man denne pakketuren mellom grimstad og kristiansand!?

Hehe. Elsker familietur på hytta!

4:02 PM  
Blogger Helene said...

bare ring ordføreren så prdner han med bestilling:)...
Har hørt at hvis du kjøper mer en fem biletter får du en vekkeklokke på kjøpet....

12:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

oi...hvor gammel er broren din..?;)

1:16 PM  
Blogger Helene said...

HEHE... han er 18! ..har du lyst har du lov...:P...BLÆÆ

7:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

åjess!!!! perfekt alder for meg! <3

8:52 PM  
Blogger Martin said...

Hei Karianne, broren her. Jeg heter Martin og er en "friskus" som liker jenter mellom 10 og 20 år. Liker turer i skog og mark, glad i peiskos og har en fetisj for elgskinn... Jeg er ikkerøyker, men unner meg en rusbrus (den blå) i godt lag. Er du Karianne den rette for meg?

8:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hei Martin!
Jeg heter Karianne og er en livlig jente på 20 år. Kommer opprinnelig fra den sjarmerende byen Sarpsborg, og nyter nå livets glade dager i Oslo. Men jeg mangler en livsledsager. Det er her du kommer inn. Jeg liker massaje, sjømat og generell fysisk kontakt. Den grønne rusbrusen er best.
Skal vi gi det en sjanse?
Mvh håpefull

10:04 PM  

Post a Comment

<< Home