Sunday, March 04, 2007

Skilt Ved Fødselen!

Hvem har ikke lest Se og Hør's "Skilt ved fødselen", (og vi vet du har gjort det Kvellestad...)
og tenk at tross alt er jo ca 1/4 utro = 2/3 av Holywood (alt er jo større der..) og dermed er ca 1/2 av innbyggerene (som er 80% "skuespillere" og 2% skuespillere) egentlig i slekt...
Og alt som er "poppis" i Hollywood blir jo ultra-qult i alle andre krinkler, kroker og adre for- og motstater. Verden blir likere og likere.....

Bare se på...
.....
Lars Sponheim...........................Dan Børge Akerø
.....
Nicolas Cage....................................Trond Giske
.....
Mary-Kate Olson................................Ashley Olson
(en utrolig likhet)


eller....
.....
Maria.........................................................Samantha Fox
....
Vegard.....................................................Tom Jones
.....
Kvellestad......................................................Baby-Simpsons

.....
Meg selv......................................Flode(mitt forbilde)

Er det bare meg, eller bør dette sendes inn til Se og Hør?

7 Comments:

Blogger Vegard said...

E elskåh dæ!

10:53 PM  
Blogger Helene said...

Jeg synes du er ok jeg Vegard:)

...HEHE...NEIDAAA

æælskå dau åå:D

10:55 PM  
Blogger Martin said...

Ja, jeg må si jeg humrer litt for meg selv. Ikke verst søss! Spesielt deg og Frode.

11:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Du er så kul! :D

6:56 PM  
Blogger Helene said...

Takk Samantha:)

Lurte på om du hadde fått de fan-brevene jeg sendte til seg i sommer?... har liksom ikke fått noe svar!

Men du ruuuler altså uansett...
skjønner du er opptatt...

MAKE LOVE!

2:33 PM  
Blogger Ingunn said...

lol:D

det er ikke bare deg!!!
send i vei:D

6:40 PM  
Blogger Anders said...

Shitass... Tror du Bergen er klar for både Flode og Baby Simpson? Bergen vil aldri bli den samme igjen etter høsten 2007.. :]

11:32 AM  

Post a Comment

<< Home