Saturday, January 27, 2007

Dagens avisnyhet:)

Det var en solfylt morgen. Jeg hadde akkurat stått opp, ganske sent. Hege har vært på skolen og kommer hjem om 5 min. Dagen før hadde Fedrelandsvennen (stor avis på sørlandet) vært innom Rimi-butikken Hege jobber på for å intervjue noen ansatte om den dalende spilleavhengigheten. Det blir nok en liten rubrikk i avisa sa Hege til meg da hun kom hjem fra jobb den kvelden. "Tenk om det kom på forsiden av avisa, med et stoort bilde av deg da.." sa jeg. Vi lo litt begge to og fortsatte å spise middag og se på "Seinfield". Vi hadde fiskepinner.

Plutselig stormer Hege inn gjennom ytterdøra. Hun klarer knapt å snakke. Det er da jeg se det. Avisen lyser mot meg...



Jeg fikk virkelig trent magemusklene mine den dagen...








"Kristiansand:Hege Songedal arbeider på Rimi ved Wergelandsparken og har utsikt til spilleautomatene like ved kassa. Hun observerer stadig færre spillere".

Det skal ikke mye til for å få de 15 minuttene med berømmelse... HAHA
Vi lo mye den dagen...

Takk Hege! You made my day...

6 Comments:

Blogger Vegard said...

LOL! (selv om jeg ikke kjenner hege)

Nå er det bare halvannen uke til!

9:51 PM  
Blogger Helene said...

GLEDER meg... har laget appelsin med spikere og teller ned dagene:)

11:40 PM  
Blogger Vegard said...

hehe. Du er LOL!

Forresten: har du møtt Karl enda eller? Funnet ut hvor han bor?

12:02 AM  
Blogger Anders said...

Jeg gleder meg latterlig mye til dere kommer!!!

1:17 AM  
Blogger Martin said...

HELENE, NÅ HAR JEG FÅTT EGEN BLOGG. DET STÅR MASSE OM DEG. kOM Å SE!

12:05 AM  
Blogger Maria said...

OK Helene, nå har jeg vandret rundt omkring i Oslos gater og samlet underskrifter til et opprop om oppdatering av bloggen din. Det ble tilsammen 1500 underskrifter på veien fra Majorstua t-banestasjon til MF (folk kom langveisfra for å signere), og jeg vil nå legge fram et par av underskriftene.

Carl I. Hagen
Henki Kolstad
Kåre Valebrokk
Anders stipp
Elsa Lystad
Hege Schøyen
Karl
Chris (gutten på Chateu Neuf)
Åsleik Engmark
Hank Von Helvete
Kong Harald

11:18 AM  

Post a Comment

<< Home