Thursday, January 18, 2007

O'Bilde to O'Vegar med D!

VEGARD

Uten hensikt eller ut i fra forskjellige kommentarer fra viss person, som har vist sitt engasjemnet ovenfor sitt fravær på visse innslag på denne bloggen (for eksempel fra post "2006" tilfeldig...) ønsker jeg å legge ut et bilde av en vakker mann med navn VEGARD. Og JA alle sammen... det skrives med D! Jeg hvet om en person som vil forstå denne uerstattelige humoren...La oss alle be! For de som er nå ferdige..

LA OSS LE...

hhaahoohehhe hiiiiiiiiiiiiiihi...


..og JA...Noen er bare for det meste narurlig pene!...go curly:)


Når vi allerede er i gang å le så godt, at det til og med romler litt i magen,

(hahahhoooooohæææææ hiiiiiiiiiihiiii ha ha)

la oss le av min fantastiske tilværelse, den dag i dag, her i Johanøydegardsvei 10!

6 Comments:

Blogger Vegard said...

Åååå! Hehehehehelene! Jeg elsker deg! Du er den ypperste av de ypperste. Den beste av de beste! Den herligste av de herlige!

O hvor fager du er, min møy! Ja fager, med øyne som duer! (fritt tatt fra høysangen... BIBELEN HELENE... Hørt om den da!?)

Klem og kos!

11:48 PM  
Blogger Helene said...

Bibelen..hva er det?kanskje du kan fortelelle meg litt om den i natt kjære vakre.... du nevnte det ikke natt til torsdag!!:)ses snart...

10:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nå synes jeg du var litt krass.

1:42 AM  
Blogger Helene said...

Ok Karl!! Enn hvem du er...

12:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jeg er jo naboen din. Ser du har omtalt meg tidligere i bloggen din også.

2:38 PM  
Blogger Helene said...

å ja..hei Karl:)...såå hvilken vei og nummer bor du i da:)?????

12:42 AM  

Post a Comment

<< Home