Monday, January 15, 2007

2006!

Bedre sent enn aldri:)

Takk alle sammen for et flott, minnerikt og sært år...




Vinter på Sagavoll!





"Saga-spirit"...1,2,3...




Hurra, Hurra, Hurra...


Sol og sommer på sørlandet. Her: Ida og Sid!


.."og fysikk-boka var sååå stor..." (fjorårstreff)


Hjemme til jul...(Ida og Trygve)


Meg og Ida, som var hjemme fra Bergen...



Jeg har bare to poster på årets kåring:

1:Årets filmtittel: Snakes on a Plane
I annledning filmpremiæren i høst 06 sto dette innlegget i fredagsbilaget/Dagbladet:

"Veldig forklarende forklaring"
Registrerer at storfilmen "Snakes on a Plane" ruller over landets kinolerret for tiden. I den forbindelse foreslår jeg at "Titanic" endrer tittelnavn til "The Ship is going down" og at "Independence day" endres til "Something weird is happening".


2:Årets "Grey's Anatomy-sitat":

...here's the truth about the truth
it hurts
therefore we lie...


Takk, takk...Jeg har lært mye hver tirsdag klokka 21.40 på TV2 denne høsten...

5 Comments:

Blogger Ingunn said...

HOHO!
Niiiiiice!

Nå smilte og gråt og lo jeg om hverandre!
Savner deg Helene, du er alt for meg!!!!!! =D

7:54 PM  
Blogger Anders said...

Hehehe, siden jeg tilbringer en god del av min fritid med det motsatte kjønn så har jeg også fått med meg en del av livsvisdommmen som presenteres i Grey's Anatomy.Og i den anledning ønsker jeg å si en liten ting:

Jeg HATER når sånne serier har en "tenkende stemme" (gjerne hovedpersonen) som skal forklare oss litt om livet i begynnelsen og slutten av hver episode. Den personen som innførte dette bør piskes nokså hardt på pungen med en kald øse. Sådetså!

3:19 AM  
Blogger Maria said...

Eg saknar deg mi vakre møy!

3:23 PM  
Blogger Vegard said...

Nå begynner kommenteringen! Så bare hold deg fast!

Gleder meg til vi skal reise sammen til Bergen! Blir stas vettu!

Men jeg er forresten litt skuffa nå... Ingen bilder av meg!!! Hva er det for noe? Har jeg ikke vært en del av livet ditt dette året eller?

5:36 PM  
Blogger Anna Josefin said...

Jeg tror jeg elsker deg litt!

9:32 PM  

Post a Comment

<< Home