Thursday, February 15, 2007

Welkåmmen too Børgen!

Bergen
- mitt fødested-

Etter en 13 timers togtur, og en fantastisk velkomst (takk Vegard og Anders....!!!!!!), kom jeg endelig frem til Bergen. Hurra Hurra...


Vi satt oss på cafe, og Vegard overrasket med barnehagelaget gave til oss alle. Vegard tok frem de beste egenskapene i oss alle, og hadde perlet etter vår personlighet. Jeg prøvde selvfølgelig å opprettholde mitt "nye" stempel i løpet av turen....






Fest/vors hos Silje og Ings












Vi har akkurat kommet fra Russland, og vi fryser veldig...


HØØ....så jeg Svein Krogstad spasere forbi???

Helgens sang: Sugerbabes - push the button
Helgens TP-spørsmål: Hva betyr forkortelsen LOL på chattespråket?
Helgens danseløve: Sindre Rolvsfjord

Takk skal dere alle ha, for en helt fantastisk helg. Dere forbrente ei mine barndomsrøtter...:)

5 Comments:

Blogger K. said...

Å, var en FRYD å ha deg på besøk!! Jeg ser så sykt for meg at vi kommer til å få et helt konge år til neste år, når du kommer hit;D

...a lovely daaaaaaay!....

10:16 AM  
Blogger Martin said...

Ok, søss. LOL betyr "Laugh out Loud". Nå hadde jo ikke du engelsk på Videregående, så for sikkerhets skyld nevner jeg at det betyr: Le Ut Høyt, (Det bør høres kjent ut for deg!). LOL har også gått inn i dagligdagsspråket, spesielt hos datanerdene som utbryter LOOOL når de skal understreke at noen har gjort noe dumt.

Ellers så turen til Bergen gøy ut. Du lever et kult og urbant liv. Kanskje Bergen er byen for meg også... hmmm

6:22 PM  
Blogger Vegard said...

Åååå.... HELENE!!! Jeg vil ha deg til OSLO!

Takk for en herrrlig helg helene! Du rocker mæd mye!

Gleder meg til Påska! Da skal vi henge... Hvis du vil da...

11:01 PM  
Blogger Helene said...

nr 1: HEI KJÆRE BRODER! LOL-BOL som jeg liker å si:)... Jeg skal forklare deg ordentlig hvorfor det spørsmålet med LOL ble helgens TP spørsmålet når vi skal dra på hytta i vinterferien:):)... det er litt internt. Men du er hjertelig velkommen til å delta:)... lol lol..

Ellers så synes jeg du å skal flytte til Bergen, så kan vi late som vi er et skikkelig kult søskenpar, og spise fisk dagen lang:)

Vegard: Påska is aaalll yours:) Ser virkelig frem til stjernelatte på Galleri.... HAHAHAHAHAHA

12:06 AM  
Blogger Anders said...

Hehe, la akkurat merke til at på det togstasjon-bildet kan du se hvem av oss som tygger tyggis :D

5:08 PM  

Post a Comment

<< Home