Wednesday, January 03, 2007

GODT NYTT ÅR!

Jeg og min kjære samboer Hege Songedal fra Grimstad (opprinnelig fra Oslo) ønsker alle venner, kjente, uvenner og unkjente, glade mennesker, desperate mennekser, single og gifte, sosialiserter og "Eli Hagen-bokkjøpere"(!!!!!!!) en riktig God Jul (bedre sent enn aldri, les: 03.01.07) og et riktig GODT NYTT ÅR.



I all julefryden og julegammen med overdose av småkaker, mandariner og ribbefett har jeg desverre klart å forsømme min kjære blogg. Jeg håper på tigivelse...

3 Comments:

Blogger Maria said...

Mang en gang har jeg vært inne på bloggen din, og akk så skuffet jeg har blitt over å ikke ha funnet noen nye livstegn fra deg. Men nu! Nu står lysere tider oss i vente! Takk Helene!

3:01 PM  
Blogger Ingunn said...

Tsjjjjjjj. Du trenger ingen unnskyldning! Du har et liv utenom blogg:D
Årets elskerinne fra sør! Vrahwf!

Sees snart håper je

5:12 PM  
Blogger Helene said...

hehege...lysere tider kommer;)... elSkerinnen fra sør er tibake uten no liv igjen...HAHAHAH... håper jeg ser dere alle snart!

12:43 AM  

Post a Comment

<< Home