Monday, November 13, 2006

Er du i faresonen?

Jeg sitter å funderer over hvorfor jeg har meldt meg inn i bloggernes verden.
En gang var det en vis person som sa til meg (lurer påom det var Kaja)

" Ingunn Ekern og Maria for eksempel har så bra språk, derfor er det morsomt å spennende å lese bloggen deres. Og Anna J. har dialekt og det gjør det så spesielt."

Men hva har jeg... hverken dialekt, og i hvert fall ikke gramatisk sans.

Derfor vill jeg bruke denne bloggen for å fremme kvinner her i landet som sliter med norsken, og har hatt foreldre med dårlig innflytelse. Vi må stå sammen mot gode og intellektuelle blogger. Ring meg....


Ellers leste jeg i Dagbladet i dag at "1 av 4 dyrker kjendiser" Er DU i faresonen?

1 Comments:

Blogger Ingunn said...

LOL, Helene!!!!!!!
Nå sitter jeg her og er forbanna for at jeg ikke kjøpte meg Thomas Dybdahl-billett, fakkfakkinfeises. De andre koser seg og jeg skal gjøre lekser, som jeg liker å kalle det.
Trodde at det var synd på meg, men det er det ikke. For jeg finner stor glede i tilværelsen.

JEG FINNER DEG.

Sitter jo her og ler unaturlig høyt av din opphissende humor..!!

Oh Helga!

9:04 PM  

Post a Comment

<< Home